Wpłać dotację na serwery radia.

Home / Newsy / N.O.N.E.Z. – Premiera już blisko!

N.O.N.E.Z. – Premiera już blisko!

Każdy, kto choć trochę interesuje się grami Visual Novel, powinien znać takie tytuły jak: N.E.M.O. oraz U.S.Z.I.O.K., które miały premierę już jakiś czas temu. Grupa Dream Weavers zaprasza wszystkich zainteresowanych na premierę trzeciej ostatniej części trylogii pt. N.O.N.E.Z. mającą premierę już niebawem. Więcej informacji o grze oraz kulisach jej powstawania na devblogu grupy.

Krótki klip inspirowany USZIOKiem oraz powstającym NONEZEM:

Premiery N.O.N.E.Z-a możecie spodziewać się w ciągu kilku najbliższych tygodni – najpewniej w ciągu pierwszych dwóch tygodni sierpnia. Dokładna data zostanie podana wkrótce w tej lub innej formie. Dziś chcemy opowiedzieć wam trochę o nowych/starych funkcjonalnościach, których możecie spodziewać się w grze. Ten post jest również początkiem krótkiego cyklu wiadomości na temat gry, które zamierzamy wydawać co tydzień aż do premiery, aby przybliżyć wam trochę to co otrzymacie bez zdradzania zbędnych szczegółów.

A więc zacznijmy od nowych/starych rzeczy. Znany i lubiany odtwarzacz muzyki z U.S.Z.I.O.K.-a ma się dobrze i ponownie dostaniecie możliwość odsłuchania utworów, które odblokujecie podczas gry. Menu to jednak przeszło potężny lifting od strony kod oraz od strony graficznej. Poza tym – co jest chyba oczywiste – wyglądać będzie inaczej, gdyż jak to zwykle bywa zostało dostosowane do nowej konwencji menusów.

Kolejną rzeczą jest galeria wstawek filmowych – była ona już w pewnej bardzo ograniczonej formie w U.S.Z.I.O.K.-u jednak w nowej części została ona wykonana od podstaw i jest o wiele bardziej rozbudowana. Jest to głównie zasługa tego, że wstawek filmowych w grze jest dość sporo (dłuższych i krótszych) więc tym razem jest co pokazać – mamy nadzieję, że ta funkcjonalność wam się spodoba. Ja osobiście uwielbiam w kółko oglądać napisy końcowe. 🙂

Ostatnią z rzeczy, która wam dziś przedstawimy jest zwany przez nas potocznie „global progress”. Cóż to takiego zapytacie? A mianowicie system osiągnięć z U.S.Z.I.O.K.-a niestety nie sprawdziłby się w nowej grze co wynika z jej odmiennej specyfiki (nie mogę tutaj powiedzieć nic konkretnego, gdyż nie chcę za dużo spoilerować). Wielu z was na pewno liczyło na powtórkę z rozrywki, czyli jakieś 200 osiągnięć do zgarnięcia, lecz niestety lub stety tym razem poszliśmy inną drogą. Zamiast starego systemu w którym sam jesteś sobie panem mamy coś zgoła odmiennego. Podczas gry natraficie na kilka miejsc, które pozwolą wam odblokować karty postępu. Odblokowanie tych kart i ukończenie całej gry to jednak dopiero połowa drogi do odkrycia wszystkiego co „global progress” ma do zaoferowania. Otóż aby odblokować bonusowe sceny dostępne z poziomu menu potrzebny jest wysiłek was wszystkich – czyli grona fanów naszych gier. Każdy z was przechodząc grę w różnych jej miejscach będzie zdobywał punkty, które gromadzone przez sieć będą popychać pasek postępu wszystkich graczy do przodu. Po osiągnięciu ustalonego procentowego progu odblokujecie kolejne sceny, które rzucą trochę światła na różne zdarzenia. Dopiero po odblokowaniu wszystkich scen i ich doświadczeniu odblokuje się wam ostatnia karta – czyli jak to u nas bywa „True Ending”, który tym razem jest też zakończeniem całej serii.

Uff, wiedziałem, że ciężko będzie dobrze to opisać, ale chyba się udało. A więc! Zbierajcie swoich przyjaciół, znajomych, wujków, dziadków i resztę rodziny. Zachęcając innych do gry szybciej uda wam się jako zbiorowości odblokować wszystko co gra ma do zaoferowania. Mamy nadzieję, że ten społeczny eksperyment zakończy się sukcesem. Do zobaczenia za tydzień.

Najnowszy screen: 

O Kamiru

Kamiru
Bóg też zaczynał od zera.
Ramówka na Dziś!

Ramówka na dziś!

>